Lier Lier

Duktig tjej som typ ljugit för sig själv hela dagen. Sagt att jag ska plugga och att jag har ju pluggat lite ..
Nu sitter jag här och har ångest, får skylla mig själv lite faktiskt.
Ska iallafall plåga mig igenom hela matteläxan och sen får jag vila, för det kommer inte gå att börja skriva på sam tentan, det får jag göra imorrn efter stallet.
Igår firade jag och mina fina vänner Felicia för hon har ju faktiskt fyllt år! Vi hade toppen mys och jag kände hur mycket jag har saknat tjejerna från byäng. Mina andra fina träffar jag ju rätt ofta ändå ;)
Sen drog jag och Sofia hem till hennes pappa i stan och sov där. Har varit flamsiga och galna hela dagen, bakat american pancakes med choklad, ätit croissant och myyyysst. Nu skypar vi hahah ..
Tittar på när hon biker tvätt, kvinnan ska veta sin plats i hemmet heheh
Nej nu ska jag ta tag i skit läxan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0