Lila Outfit!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Cicci!

Du vann paket 1 i min lilla lottning :-) Grattis!

Ska du till stallet idag? I så fall kan jag ta med din påse upp dit. Är du inte där när jag kommer kanske jag kan hänga den utanför Joey's box?



Kram, Nettan

2011-10-21 @ 12:14:41
URL: http://abvl.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej! Jag undrar var du fått tag på alla lila tillbehör och utrustning till din häst . Maila gärna ditt svar till [email protected]
Mvh Anita

2015-05-02 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0