Matte och andra roliga saker ..

Sitter på matten och jag va till och med smart nyss på en genomgång! ihihih lite glad.
Sen så innan detta så har vi haft löpning på idrotten. Sprungit i regnet och det va väldigt jobbigt hade blodsmak i munnen när jag kom tillbaka men det var det värt. Sprang det snabbaste jag nånsin sprungit 13min - 2,5km väldigt nöjd med mig själv!
Sen ska jag hem om ca en timme till Sofia som är hemma hos mig nu. Hon har bakat chokladbollar åt oss det ska bli väldigt gott! :D
Sen blir det stallet och hästmys. Vi ska ha värsta girlsnight ikväll ska bli så himla mysigt, film, snack,snacks och kanske nagelacksfix? skulle behövas iallafall mina naglar. Helst av allt skulle jag vilja färga mitt hår men det lär ju inte ske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0