Resultat Dressyr KM 2011

Fyfan vad irriterad jag blir, här har man suttit och skrivit värsting inlägget om dagen och så fuckar mobilen upp sig och släpper internetanslutningen. Inlägget försvann. Awesome!
Idag har Joeygull varit jättedukig! Mjuk, följsam, inte stark alls och till och med lite seg vilket är ett litet plus i kanten när det gäller dressyr för oss då han kan bli lite springig ..
Målet med dagen var iallafall att rida en ritt som jag kan vara nöjd med och som jag inte sitter och tänker "jag skulle gjort så, jag skulle inte gjort sådär, tänk om jag hade gjort så" nu på kvällen. Jag red en Lätt B:1 2006 och nådde mitt mål, jag var supernöjd med rundan. Den trevliga bonusen var att ritten ledde till en vinst också! Fick 63,45% och är suuuuperglad!
Älskar när man inte förväntar sig att placera sig och så gör man det. Log resten av dagen hihi.
En annan sak som hänt idag är att jag blivit övertalad om att ha knoppar på Joey nästa hopptävling som är finalen i div 2!
Men det kan ju alltid ändras om jag har det eller inte.. Vad tycker ni? Med eller utan knoppar på nästa hopptävling?


© Ann Furbäck

Kommentarer
Postat av: Klara

Med knoppar ! :)

2011-10-09 @ 19:39:59
URL: http://elviraklara.blogg.se/
Postat av: Mimmi

MED!!!!! Köttbullen MÅSTE ha små-köttbullar i manen!!!! :D Nej, men han är superfin i knoppar :D <3

2011-10-09 @ 20:40:05
URL: http://mimmitho.blogg.se/
Postat av: Olivia

Utan! ^^

2011-10-10 @ 07:02:12
URL: http://oliviamellkvist.blogg.se/
Postat av: Sara F

KNOPPAR!!!! :D <3 <3

2011-10-10 @ 15:33:18
Postat av: Elvira

Med knoppar! ;)) Skulle vara supergulligt.

2011-10-11 @ 17:27:03
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0