Snabba Puckar!

Är svintrött så skriver ett kort inlägg om dagens resultat.
I förklassen så gick det lite segt men det tuffade på och jag blev nolla, dock inte helt nöjd då han inte kändes lika fräsch som han kan göra. Kom med i laget och fick ett pet, för övrigt är jag nöjd med rundan ( efter att ha tittat på filmen ) tyckte först att allt sög men det fanns små solglimtar här och där!
Det va kolsvart när vi lastade imorrse och Joey gick på rätt snabbt, körde ett nytt knep lyfte en hov och ställde den lite högre upp på rampen. Gjorde med en bakhov och en framhov sen knatade han in självmant, toppeeeeen.
Dom(Joey och Martin) har aldrig stått så stilla som dom gjorde påvägen upp, lugna i 1,30h!
Lastades rät snabbt påvägen hem också, lite mer bus i släpet men fortfarande satt jag kunde slappna av och slummra lite(händer i princip ALDRIG, å andra sidan ringde klockan 4:00 imorrse..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0