Snööö

Ja, ja vill ha snö. Hahahha hoppas nån tror att de har snöat med rubriken ..
Aja, sitter i soffan och myser efter att ha haft ridlektion med min pudding till ponny. Det gick sådär jag är ju så jävla dålig på att känna om ja har rätt eller fel galopp.. Se det blev lite pannkaka av det hela.
Men de kan inte gå tiptop varje gång, han va lite konstig för först va han svinmjuk sen blev han stark o sen mjuk. Först va han seg sen pigg sen seg sen pigg det växlade snabbt och ofta så kände inte riktigt vart jag hade honom idag.
Får tagga inför finalen med honom på fredag och lördag :)
google bild hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0