Sovmorgon .. så sov man inte

Vaknade 6.00 och sen somna jag om efter att ha öppnat ventilen eftersom att det va svin varmt.
Vaknade sen 6.20 då Sofias klocka ringde, sen har jag legat och typ små sovit i en timme nä hon fixade iordning sig. Sen vaknade jag precis när hon drog, och vart vaken sen dess men ligger fortfarande i sängen hahaha och hon kommer väl hem snart. Ska kanske käka frukost, byta om, fixa håret och smink o skit hahahah
Idag efter skolan blir det plugg, samhällskunskaps tentan ska filas på.
Stressmoment nr 1 för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0