Död

Jag känner mig rätt död, ny duschad trött måste torka håret.. Hade Joeygull på ridlektionen han hade gått en gång innan och vi skulle hoppa så tyvär var ridlektionen helt meningslös för mig med tanke på att hästen var så trött att det knappt gick att rida. Valde att hoppa mindre än dom andra och sist hindret var det ända som gick bra på hela lektionen så jaja..
Hoppas att Joey får vila eller gå lugnt imorrn iallafall så att han får vila upp sig lite. Sen tar jag det lugnt på fredag ska se om han ska gå lördag annars kanske ja rider på lite på fredag och går en sväng på lördag. Måste förbereda inför tävlingen på söndag!

Kommentarer
Postat av: linda palm ! :)

GRATTIS CICCI! :)

2011-09-30 @ 16:31:00
Postat av: linda palm ! :)

GRATTIS CICCI! :)

2011-09-30 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0