En till fråga droppade in!

Såg att ännu en fråga droppade in superkul!
Matilda:
vad är din "tävlingsoutfit" ?
Svar: Jag har ju flera outfits faktiskt, har ju 4 olika schabrak jag föredrar att ha på tävling, och 2 hoppträns, 1 dressyrträns, sen har jag ju min utrustning och den är ju densamma;
Hjälm: Charles owen Wellington classic
Stövlar: Tretorn advance/ Mountain horse SC3 nått, haha
Väst: RaceSafe
Tröja: En svart från hööks
Krage: En vit från hööks
Strumpor: Stövelstrumpor Kingsland
Vantar: Crw Everyday
Jag har bilder på schabrak outfitsen, sen har jag ju 3 olika par benskydd, vita,svarta och bruna läder.
Bruna läderskydd + Marin/gult schabrak med namn brodyr
Svarta benskydd och Lila/grått schabrak med namn brodyr
Bruna läderskydd och grönt/vitt TGPK( Täby galopps ponnyklubb) schabrak, logga på ena sidan.
Sen så finns det bilder på den senaste outfiten, vita benskydd och ett vitt schabrak med Mountain Horse logga på ena sidan och RIDA logga på andra. Inlägget finns att se här - www.ccanter.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0