Purple rain

Ja lila regn hade varit nått, hehe. Nej men jag sitter hemma och har precis klätt på mig, ska fixa håret och sminka mig innan jag drar till min 3 timmar lång Grafisk kommunikations lektion. Yay ..
Och nu slutade det ju att egna det va ju trevlans!
Igår:
Igår fick jag Joeygull på lektionen, vi hade markarbete och det va kul fast han va fortfarande lite seg/loj. Hoppas han kryar på sig men Maud trodde det va nått med att dom fäller och gräset i hagen fattade inte riktigt vad hon snackade om men hon ska iallfall ge til lite B-vitamin och det ger jag tummen upp för. Joey har aldrig mått dåligt förut så blev lite orolig. Han va fin i början och började jobba direkt vilket aldrig har hänt förut! Så blev förvånad och toppen glad men sen i slutet av lektionen så tog krafterna slut och jag fick bära runt honom lite, det gick ritkigt dåligt på hinderna vi skulle skutta ( det va 3 sockerbitar som vi skulle ha 3 galoppsprång imellan ) men sista gången fick vi till det, då vaknade han lite
Nu ska jag göra iordning mig, ska gå om 1 timme, eller redan vara påväg så måste kila!
En bild ifrån igår, Denise på spåret, så sjukt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0