Schemat för dagen ( ja, jag planerar min dag. )

8.10 - 15.20 så äre tyvär skola för hela slanten..
Sen äre till att möta Sofia i skåphallen och skynda hem
Väl hemma stoppar vi i oss nått o käka och säger till mamma att vi är klara att bli skjutsade
Sen åker vi upp till stallet, byter om, borstar ponnysarna och sen snabbt käkar.
Sen mina fina så är det ridlekis och sen fixa lite till på hästarna och iväg på ridlektion.
ridaridarida sen fixa iordning häst och utrustning efteråt och iväg hem.
Duscha, käka nått, fixa inför morgondagen, dö lite sen sova (y)
Hela dagen är i stress så awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0