Singing in the rain

Idag var Joey lite stark i början utav lektionen, men efter ett tag så mjuknade han och blev riktigt trevlig att rida!
Han hoppade toppen bra och jag är supernöjd.
Nu ska jag duscha och välja kläder som jag ska lägga fram tills imorgon, brukar ju ha sovmorgon till 12:30 men nejnej självklart ska vi ha samtal med Pärtan och jag har 9.20 woho! Där rök min sovmorgon.
Jaja får väl gå hem och sova imellan, för jag stannar INTE där.
Lite fler bilder ifrån dagens fotolektion:
( Jag och Anton)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0