Toppen dag!

Dagen har varit fucking awesome!
Har varit på terrängtävling hela dagen och första så hade vi genomgång utav banan, då sa Marika(hon som pratade om hindrena) att vi kunde ta det lite lugnt här och var på banan och alla typ viskade cicci.. och flinade o glodde. haha lite smått pinsamt :p
Men iaf, sen hade jag funktionärspost vid framhoppningen och det gick bra och jag tycker sånt är kul om jag inte är stressad hehe.
Nu till dagens bästa, Munsboro Joey! Jag var osäker på om vi skulle komma runt nolla ens eftersom att jag var första start på Joey och i c-kategorin. Men jag bet ihop och bestämde mig för att vara envis. Den underbaraste ponnyn gjorde allt som jag ville även fast han tvekade och köttade runt banan!
Vilket ledde till en vinst och dagens snabbaste tid i alla klasser och kategorier! Väldigt toppen nöjd, 3:e vinsten på Terräng KM i rad :D

Jag vann ett borstsett som bestod utav en rycktborste som man kan böja och en rycktskrapa, en rotborste, en rycktsten,en hovkrats, en rosett och en liten statyett


Kommentarer
Postat av: jessica

Du är grym!

2011-09-18 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0