24/4-12 Nationella,Uppsats och tårar

Så kan man enkelt sammanfatta min dag, hade nationella som jag tror gick bra eller det kändes iallafall som det.
Sen har jag pluggat på min uppsats till och från HELA dagen, pluspoäng till mig måste jag ju faktiskt säga!
Sen har jag läst en text om Joey för mamma och kollat på Desperate, vilket båda resulterade i tårar. Skönt att få "gråta av sig lite"
Nu ska jag skriva lite till på uppsatsen och sen nanna kudden, tror jag skiter i skolan imorgon då vi bara har foto och där ska man få tid att fixa till sin portfolio, jag borde men känner inte motivationen och då kommer det definitivt inte funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0