Back to reallity

Skolan gick bra och jag slutade redan 11:15 pågrund av nationella. Har bakat hela dagen(förutom när jag var nere och handlade ingredienser), har hunnit göra cupcakes med lila och rosa frosting, chokladbollar och en lila/turkos sockerkaka. Och vad skulle jag egentligen gjort? jo pluggat såklart så det får det bli efter middagen som jag också gjort. Har känt mig som värsta hemmafrun idag haha. Sen skulle man ju vilja duscha också, får se hur det blir med den biten håret ska tvättas anyway.
känns såhär när det gäller plugget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0