Glöm inte att du har lov Cecilia..

Planen för dagen var att åka upp till Joey och rida en sväng men så blev det inte riktigt. Fick prioritera om lite och istället har dagen varit full av plugg och total städning utav vår lägenhet, vi ska flytta och fotografen kommer på onsdag så det måste vara fint!
Har skrivit klart mitt tal till svenska nationella nu ska jag lära mig det, och sen ska jag och Sofia ha pluggadag på torsdag så då ska jag försöka skriva så mycket som möjligt på sam uppsatsen.
Imorgon ska jag ta mig upp till Joey och sen träna på talet när jag kommer hem, förhoppningsvis ska jag hinna med att ta det lite lugnt också. Jag har ju faktiskt lov!
bild ifrån i torsdags,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0