Joey 25 april

Idag hade vi markarbete i regnet, Joey va lite taggad och stark i början men sen efter uppvärmningen så kom han igång och blev riktigt mjuk och fin, lyssnade och jag är så otroligt nöjd över ponnyn efter dagens pass!
Det känns verkligen som att det börjar gå lite framåt nu, kanske för att det är nästan bara jag som rider hono för tillfället, det påverkar ju inte bara ridningen utan han har blivit mycket keligare och tyr sig till mig mer = uppskattat!
Nu ska jag duscha och sova, imorrn är det nationella proven del c i svenska.. uh efter det har vi kanske grafisk kommunikation jag vet inte rikigt, men sen ska jag hem och skriva på min uppsatts, börjar bli tight om tid nu om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0