Joeygullegos 22 april 2012

Då ska jag sova i min egen säng efter 3 nätter borta, har varit hemma emellan men ändå skönt att sova med sin egen kudde. Idag har jag myst hela förmiddagen och sen drog jag till Joeygull. Vi firade vår 4 1/2 års dag idag!
Satt och snackade med Elisa i evigheter och sen gick vi ner till ridbanan och körde frihetsdressyr med pållehästarna. Släppte dem samtidigt först och herregud vilken flipp dom fick, Joey försökte typ valla Charlie men Charlie ville inte riktigt så till slut fick jag ta Joey och så körde vi en i taget. Joey har aldrig bockat och sprungit sådär förut så det var toppenkul att så om jag ska vara ärlig :)
Lägger upp 2 filmer ifrån frihetsdressyren senare efter att jag har duschat, ikväll väntar en del filmteori..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0