Felet? Jag antagligen.

Jag ger och ger, får inget tillbaka. Jag försöker allt vad jag kan och mer än vad jag orkar, men ingen ser.
Allt jag gör är fel, jag frågar mig själv vad är felet? Kom fram till att det uppenbarligen är jag.
Sorry om du är en del av mitt liv, isåfall har jag väl gjort nått dåligt,fel eller inget alls mot dig. ( Om man inte gör nått alls anses det vara fel också )
Jag är trött på att jag är den ända som ska försöka. I vissa fall har jag försökt i flera år, under hela tiden man känt varandra, och nu när man inte lägger lika mycket uppmärksamhet på vederbörande, då gör jag alla möjliga sorters fel. Under dessa år jag har försökt har jag inte fått speciellt mycket tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0