Mys måndag

Gick upp i god tid imorse för att göra mig iordning och fixa hos pappa, flyttar till mamma idag. Sen begav jag mig hem till mamma för att lämna lite saker, och vidare ner till centrum för att möta pojkvännens syster. Vi tog en fika på Espresso House och myste galet, snackade, chillade lite vid fontänen och hemma hos deras pappa. Strax innan 3 gick vi för att hämta deras andra syster Elin som går i Byäng och jag passade på att hälsa på lite personal. Bland annat min förra mentor och rektorn, han hälsa lite på fritidslärare och kiosk personal.
Om en timme ska jag,mor och far på middag hos mormor. Ska få se deras nya lägenhet i Hägernäs strand. Är nog toppenfin kan jag tänka mig.
Imorgon är det tandläkaren som gäller, hoppas det går bra fick lite mer lugnande den här gången som jag ska tvinga ner innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0