Ragna träningen 24/8-12

Hade hoppträning för Ragna Erlandsson i fredags och det var toppen kul trots att regnet vräkte ner. Joey är tjock, inte i form, har inte hoppa hoppat på länge, det var nytt tyngre underlag och han ogillar när det regnar sådär mycket ( jag blir mindre fokuserad och underlaget blir ännuuuuu tyngre ) men ändå hoppade vi LA och jag är så nöjd över oss båda. Har träningsvärk i vaderna idag kan jag tala om hehe ;) Jag måste också träna mig lite, ska ligga i dom här 2 veckorna innan LB:n på Årsta så att vi har nån chans iallafall haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kände du inte att han var halt??

Svar: ursäkta?
Cecilia

2012-08-26 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0