Tandläkaren, besök 1

Ska nog inte skriva så mycket då jag fick lugnande piller från tandläkaren och enligt min mamma och bror är jag fortfarande en aning hög. Har lagat 1 hål nu iallafall, det största. Fick lugnande piller, bedövningssalva och bedövning 2 gånger under lagningen. Säger rätt mycket om hur obehagligt jag tycker att det är. Stackars Christoffer fick stå ut med att få sin hand sönder klämd. Nu tvingar min mor mig att sova lite, sen ska vi hämta ut min jacka på posten!!!
Ikväll ska jag och älsklingen ha Sagan om ringen marathon, myyys.
Måste köpa spotify och så ska jag prata med pappa om ifall jag kan få klippa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0