Vi lever alla med känslan att falla

Idag red jag och Joeygull ut med Felicia/Martin och Mimmi/Tommie.
Vi red till vänster och det var full rulle på pållarna kan jag ju säga, Joey drog iväg i full kareta upp för en av backarna, Martin bockade som en galning och Tommie tappade kontrollen HELT över sin kropp när han skulle kicka bakut, slänga sig åt sidan och bocka? hahah kul var det iallafall. Min gullehäst charmar mig bara mer och mer för varje dag, möter en i hagen, lyssnar på vad man säger, gosar och när jag och Felicia gick på den stora grusvägen påväg till bussen så ser man hagen, så jag ropade på Joey utan någon förväntan på att han skulle reagera. Men visst gjorde han det! Han tittade upp mot vägen och stog och stirrade ett bra tag, blev lite glad haha.
Nu ska jag göra lite samtal. duscha och sen gå till min blonda favorit.


Kommentarer
Postat av: Sandra M

Var med och tävla om ett supersnyggt schabrak från Schockemöhle Sports på min blogg =)

www.smalmborg.blogg.se

2012-08-23 @ 16:38:15
URL: http://www.smalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0