Dagen före helvetesdagen

Imorgon blir det" inse att du är forever alone " dagen. Brukar ju sluta 11:45 på tisdagar men eftersom att vi ska förstöra denna härliga tisdag lite till så ska jag vara kvar i skolan tills 14 eller 16 vet inte riktigt när jag får gå. Ska jobba ikapp i matten och förmodligen skriva klart min sam tenta och börja på mitt svenska tal. Hade kunnat vara hos min älskade ponny, men nejnej varför låta mig vara lite glad? känns ju onödigt.
Har känt hur jag verkligen bara skrivit när jag varit ledsen eller på dåligt humör på bloggen, vill ju givetvist inne sprida mitt dåliga humör till andra så ska faktiskt ta och rycka upp mig. Imorgon ska Sofia få en alla hjärtans dag present av mig, för hon får vara min valentine :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0