Fettisdag 21 februari 2012

Idag fyller bland annat min fina vän Marina 17år! Grattis och så hoppas jag att hon har haft en grym dag.
Har varit en mindre bra dag, vart lite sadface som ni antagligen märkt när de gäller min "fina" uppdatering hehe.
Åkte upp till Joey efter skolan och red en sväng och myste, toppen härligt. Som alltid med den underbara varelsen, han vet vad han ska göra för att få mig att le vilket jag är sjukt tacksam för.
Han var pigg men ändå arbetsvillig, arbetade lite med skänkelvikningar och det gick toppen bra han lyssnade fint och arbetade på bra så han belönades med lite mer tempo vilket uppskattades :)
Nu har jag duschat, ska ta bort nagellack och måla nytt( fransk manikyr) sen hade jag tänkt äta och wave:a mitt hår innan jag sätter mig framför tv:n. Borde försöka mig på lite plugg men mår inte så bra för tillfället så det skiter jag fullständigt i.
Ni får en charmig cam bild haha..

Kommentarer
Postat av: IDA

SÖT DU E!!

2012-02-22 @ 09:25:19
URL: http://GETRHYTHM.BLOG.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0