Fredag hela dagen

kortdag, stallet och mys snackar för tillfället med Jessica som är helt blond i huvudet.
Joey var mysig idag han med, otroligt lycklig för ingenting vilket passar mig toppenbra! Öronen framåt konstant och lätt på steget. Så otroligt lyckad uteritt förutom att jag har balans som en kula. Red ut med Elisa/Charlie och Olivia/Fille. Vi red till höger och det va bara så najs helt enkelt.
Pluggar som en jävla galning konstant och därav den bristande uppdateringen.
Bjuder på en riktigt ocharmig bild, men har man bildtorka så har man..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Följa varandra via bloglovin?

Fin blogg, kram :)

2012-02-10 @ 22:43:36
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0