Om jag tar mig från en sviken dröm och hit igen kanske jag kan förstå meningen med tystnaden.

Sitter på grafisk lektionen och ska utforska ett nytt program. InDesign, lite knepigt men det går fram iallafall haha.
Dagen kommer innehålla en jävla massa plugg, tror jag ska hyra med mig en kamera för att fota en fin bild till mitt tidningsomslag sen. Har dock inte bestämt mig vad tidningshelvetet ska handla om, kanske en ridsportstidning och att jag typ ber nån modella i våran fotostudio med ridkläder. Vore trevligt men hade samma tanke förra veckan och den försvann ju ur mitt huvud direkt efter lektionensslut.
Får fan ta och rycka upp mig nu! Har dock kommit i tid till skolan 2 dagar i rad och är förjävligt stolt.

Kommentarer
Postat av: Ann

Sv: haha vad roligt!! Lycka till! :D

2012-02-02 @ 14:11:38
URL: http://annfurback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0