Skärpning

Nu ska jag ta och rycka upp mig lite, först ska jag äta något sen dra till stallet och rida, pyssla, fixa osv. Sen påvägen hem så hade jag tänkt att kanske köpa ett par nya vårskor, vi får se hur det blir med den saken. Sen ska mamma hjälpa mig att tona håret och jag har även planer på att faktiskt plugga, kanske ska följa med pappa och skriva ut mitt svenska tal så att jag kan träna på riktigt, finns även planer på att måla naglarna och städa rummet. Full rulle, får se hur mycket av det här som faktiskt kommer att ske.

Kommentarer
Postat av: Klara

Till vilken färg ska du tona? (:

2012-02-29 @ 11:38:37
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0