Studiedag 7/2

Min dag har varit otroloigt produktiv!
Jag har sen jag vaknade (10:30) gjort:
- Tagit sovmorgon
- Ätit en bra frukost
- Städat mitt rum( dammsugit, rensat, dammat)
- Städat min hästgarderob
- Städat och rensat i hallen (organiserat halsdukar,skor och jackor)
- Städat min toa
- Fixat i stallet ( tvättat vattenkoppen, smörjt)
- Ryckt Joeys man
- Ridit ut med Linas ridgrupp
- Duschat
- Fotat mina schabrak och vissa täcken
- Käkat middag och lunch
- Tittat på tv programen jag ville
- Lagt fram kläder till imorgon
- Fört över bilder ifrån kameran
Och nu vill jag baka cupcakesen jag hade tänkt, får se hur det blir :)
Visst har jag varit duktig!
Ida med sin Poppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0