The day of today

Vaknade runt 11, min snälla storebror Niklas skjutsade mig till stallet vid 12:20 efter att jag hade gjort iordning mig.
Sen fixade jag massor i stallet och med Martin och Joey innan Sofia kom upp, vi red en bit mot vänster och det var pigga ponnys må jag lova! Dom hade inte gått sen i onsdags, inte Joey iallafall. Det var rätt friskt i luften kan jag ju också meddela. Fick lite foton från dagen, inte så många och sådär bra bilder men det var så fasligt kallt så mina fingrar löd mig inte riktigt.
Nu har jag krypt ner i sängen och tittar på How I met you mother ska hämta min magnum snart hehe.
Imorgon börjar en ny plan för min vardag, håll utkik!
Lovisas Charming B " Charlie "

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååh vilken fin bild!! ;) <3

2012-02-05 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0