Together as one

Gud vad skönt att få sova ut lite tänkte jag igår, så vaknar man vid 7, 8 och sen kan man inte somna om, Värt.
Ligger och kollar runt på datan i sängen, ska upp o göra mig lite frulle snart och sen får vi se vad som händer, ska troligen plugga matte och skriva det absolut sista på tentan och sen dra till Joey. Han ska få n riktigt ridtur idag om det inte är för kallt. Han var så glad igår att jag själv blir så glad att tårarna nästan kommer, han överväldigar mig all the time.
Älskar att det finns så många bilder där vi gör samma sak på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0