Arton snedstreck ett

Jag började stallet med att göra höpåsarna jag skulle göra och det rätt fort också! Sofia var rätt förvånade över vilket go jag hade hahah känns bra.
Idag red jag och Sofia på ängen och arbetade igenom pållarna lite, kändes helt okej han blev inte übermjuk men han blev mjuk iallafall. Arbetade med bakbenen aktivt till och från, ibland köttade han bara på och sprang lite menmen inget jag dör utav sålänge han lyssnar när ja säger till honom.
Nu är det duschen som gäller och sen läsa lite och slagga, är svintrött!
Känner att jag är i akut behov utav nya bilder så får väl ta och låna en kamera över helgen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0