Dagens ridpass 25/1

Red som sagt Joey barbacka på volten, krävde inte så mycket utav honom utan arbetade lite lösgörande och att han skulle bli mjuk och rörlig. Han var väldigt pigg men blev mjuk och lyssnade toppenfint, så en riktigt bra stalldag!
Han brukar vara lite stark till och från men inte idag, AMEN. Kunde ha en svinmjuk och fin hand och det kändes så himla bra.
Imorgon får plutten vila så rider jag på fredag och så lite mer vila på lördag och sen går han söndag. Sen börjar lektionerna igen, både kul och tråkigt men mest tråkigt faktiskt haha. Älskar att ha honom HELT för mig själv. Annars måste jag ju lämna ifrån mig måndagarna .. ( kan inte åka upp på torsdagar ändå)
Fast det ska bli kul att få träffa mina små ridlekisbarn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kanon med mig :)

Vad gillar du dagens outfit? :)

2012-01-25 @ 23:17:18
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Felicia

Mig träffar du också när ridningen börjar :D <3

2012-01-26 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0