If you wanna be my baby

Ligger i sängen hemma och slötittar på tv, kom precis hem. Skulle åkt till stallet men måste troligen åka hem kommunalt och mår inte så bra just nu faktiskt har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Så pappa gick med på att jag skulle åka till stallet imorgon istället så skjutsar han mig vilket är najs som attan! Slutar ju tidigt så det är toppen eftersom att jag ska till min syster på middag imorgon, ska få se hennes nya plaaace.
Imorgon ska jag rida Joey en genomkörare och verkligen arbeta igenom honom på ängen hade jag tänkt, om underlaget vill vara min kompis. Hoppas på världens snöfall ikväll och inatt så att vi har kanske en halvmeter snö imorrn hihi skulle inte tacka nej, till skillnad från många andra så ÄLSKAR jag snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0