Oh herregud

Äntligen hemma efter en jobbig men härlig dag i backen på Romme!
Det gick bra trots lite ont efter tolktävlingen i söndags.
Det ända som gick käpprätt åt helvete var när jag stog i backen och väntade på några kompisar, så är det en snubbe som inte ser sig för och kör in i mig bakifrån. Jag flyger 3m skidor och stavar flyger åt helvete och jag kör på en otroligt härlig faceplant. SCORE!!
Är helt slut och hunrgig, imorrn blir det joeygull efter skolan. Mysigt värre
Segrarna av årets tolktävling, Ryttare: Lovisa, Tolkare: Emma, Ponny: Charlie
GALET SNABBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0