Ska vi göra något äckligt baby?

Undrar vad som händer idag? En oplanerad dag med lite slappande :)
Ska städa rummet och läsa ur Go Ask Alice, är otroligt seg med den boken!
Om jag har riktigt jävla tur kanske vi går ner till Telenor men det skulle jag inte tippa på, tyvärr. Jag vill ha en ny telefoooooon.
Gulleplutten får vila idag, kanske inte vad han behöver riktigt haha men rider honom imorrn, måste egentligen upp sviiin tidigt och rida honom innan tolktävlingen som börjar 10.00. (!!)
Han var svinpigg igår men jag tänkte mig inte för med att ha strumpbyxor under täckbrallorna heheh barbacka. Blev ganskaaa halt, och en pigg Joey som ligger sist bakom 4 andra pållar och galopperar?
Jag morrade lite men sen lyssnade han hahah.

Kommentarer
Postat av: Klara

Dendär bilden fotade jag med Ebbas kamera, ni är så fina! <3

2012-01-29 @ 15:45:37
URL: http://elviraklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0