Svar till frågestunden

Vad tror du att du befinner dig i livet om 5 år? <3
Jag har faktiskt ingen aning, hemma, eller kanske arbetar på någon hästgård i Sverige(Skåne kanske)
Förhoppningsvis har jag en kille också hahah ;)

Vad vill du jobba med när du blir stor ?
Hm, svår fråga vet inte ens om jag går rätt linje på gymnasiumet hahah. Nej men i nuläget skulle jag svara att jag vill bli hippolog eller stallchef. Skulle kunna tänka mig att bli hästskötare men det ger ju inte så mycket, så utbilda mig till hippolog.

Vad var den bästa händelsen under 2011? :)
Den var supersvår! Det är inte en händelse men det bästa jag vet är när Joey blir glad utav att se mig och kommer till mig eller "knorrar". Känslan är överväldigande.

Vad tycker du är roligast att läsa om på en blogg? :D
Jag läser faktiskt bara hästbloggar för jag tycker inte att det är speciellt intressant att läsa om något annat. Men en bra blogg ska ha mycket bilder och inte för långa inlägg för då tröttnar jag. Det ska vara inlägg som har en mening, inget ordbajsande och onödigt skrivande.

Kommer du skaffa egen häst efter Joey?
Hur lång är du?
Jag är 171,5 cm för att vara exakt haha.
Jaa det är ju den stora frågan för tillfället, jag vill absolut skaffa en egen häst efter Joey men pengarna finns inte så då blir det väldigt svårt. Hade vi haft pengar till en häst hade Joey varit min vid det här laget hehe :)

Vilken tycker du är din och Joeys största prestation någonsin, både tävlingsmässigt och allt-utom-tävlingsmässigt?
En till superklurig fråga, vi har gått igenom så mycket tillsammans och varje sekund betyder ju massor men nu ska jag tänka lite ..
Den största tävlingsprestationen vi har tillsammans måste jag säga var omhoppningen på Rimbo i år, han lyssnade på toppen på minsta vink. Men HAN var grym på Edsbro i våras, så fräsch och verkligen superkul att rida, sen red jag som en kratta men han räddade mig varje gång.
Den största prestationen förutom tävlingarna är svår att svara på men det måste vara att vi kommer varandra närmre för varje dag som går. Bandet mellan oss blir bara starkare och starkare.

Tack för att roliga frågor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0