25 juli 2012

Vaknade upp hos Christoffer, vi drog med hans småsystrar Elin och Alva till stranden och badade och åt glass. Sen kom hans andra syster Sofia också. När vi kom hem spelade jag och Elin ett spel och Sofia och Alva kollade på. Jag tog en dusch och sen drog jag, Sofia och Christoffer hem till deras faster. Där myste vi och pratade en hel del, fick höra massa roliga historier och minnen verkligen jättemysigt! En del filmklipp och kort blev det också hahah. Sen käkade vi på en liten lokal restaurang och så gick vi upp en stund igen innan vi drog oss hemåt. Blev en hel del deeptalk på hemvägen. Nu ska jag lägga mig så att jag är lite pigg till Grönan imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Tack eller vad man nu säger, haha. Han är en russian Blue, en raskatt (:

2012-07-31 @ 07:59:23
URL: http://ccanter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0