Spakväll

Japp, idag har jag chillat som bara den med Christoffer. Jag lagade middag, wok och ris blev det. Sen myste vi en stund i soffan innan brosan ringde och bjöd över C på pokerkväll. Så då tog jag tillfället i akt att ha en riktigt spakväll för mig själv. Jag har klippt och filat både tå och finger naglar. Jag har haft en inpackning i håret, har haft shampo och balsam. Tvålat in mig, rakat mig, haft en ansiktsrengöring och en ansiktsmask. Har filat fötterna, poppat en jävla massa musik, smort in mig, noppat ögonbrynen och nu ska jag måla naglarna innan jag ska sova. Kanske ska se på Grease, får se :)
Imorgon ska jag först träffa Felicia och mysa med henne och sen träffa pojkvän.
Planerna för resten av veckan ser väl ut ungefär såhär:
Måndag- Felicia och Christoffer
Tisdag- Stallet( Skura klart box, rykta Joey rejält, smörja in mule, spruta flugspray osv, frisera Joey, hänga med Sofia )
Onsdag- Om det är fint väder hade jag tänkt att kanske dra med pojkvännen ut och sola.
Torsdag- Grönan med mamma,pappa,brorsan,Freddi,syrran,Andreas och pojkvän
Fredag- Följa med Sofia ut och shoppa

Sådär, känner att jag inte vill planera mer än så, vill ha helgen lite fri :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Wooohoo! :DDD
Du bloggar, vi har saknat dig <3

Svar: haha va gullig du är :)
Cecilia

2012-07-23 @ 00:34:21
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0