You better run better run, faster than my bullet

Tänkte efter lite, och om 6 månader så är det dagen före dopparedagen. Så om 6 månader och 1 dag så är det julafton.
Meeeenmen, nu ska vi tänka på den gosiga sommaren. 'Host' För det har ju inte regnat hela dagen eller så.
Jag har spenderat dagen med Felicia, vi har shoppat och myst. Hon drog precis så snart ska jag åka hem till Christoffer. 
Jag fick med mig en svart spetströja från bikbok, en jävla massa hårsnoddar och hårnålar, ett armband med en svala på och ett läder armband med nitar på. Bytte detta mot min skinjacka jag köpte därifrån för några dagar sen. Har beställt en från HM istället :) Sen köpte jag Sofias födelsedagspresent idag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0