22 juni 2012

Det är midsommar idag som sagt, sov hos mi love vi åkte till centrum en sväng och sen gick vi hem till mig. Jag käkade frukost med Sofia och sen drog vi till stallet, det va feta köer så tog nästan 1 timme till stallet! (det brukar ta 15-20min) Så vi hann inte rida men pysslade med pållarna och hade verkligen super mysigt. Sen åkte vi och handlade, Sofia drog hem jag hoppade in i duschen och pappa hämtade mamma på sjukhuset för hon ska få vara på permiss hemma några timmar :)
Sen tror jag att pappa ska skjutsa tillbaka mamma och vi ska kanske grilla och mysa hemma. Det var tänkt att vi skulle till klubben först men vi får se om det blir så eller inte, vore lite kul.
Jag känner att jag vill göra en blomsterkrans, har aldrig gjort det så känns som att det är på tiden att jag lär mig ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0