25 juni 2012

Dåligt uppdatering i know, ska sammanfatta mina senaste 3 dagar.
På midsommar kvällen drog jag, Christoffer och Hjalle till Hjalles arbetspolare som hade lite chillkrök. Jag och C tog en taxi hem till honom vid typ 3, men vi somnade inte förens vid 6-7( C somnade )
Hahah så vi vaknade ganska sent på lördagen, kollade på Taken och käkade glass. Sen va jag tvungen att dra hem vid 17.15 typ, stressade galet för att hinna duscha, äta middag och packa väska, fixa hår, sminka mig och få på mig kläder. Sen sprang jag till tåget som vanligt, åkte till en fest i kyrkbyn. Blev hämtade vid typ 0.30 av min snälla pojkvän. Va helt galet trött igår när jag vaknade och ja det blev en riktigt seg dag. Vi drog hem till mig, käkade en jävla massa glass och spelade xbox, Gears of war. Kollade fotboll och sen på Flicka. Och idag har vi spelat Gears of war tills vi klarade spelet och aa.. nu väntar jag på käk och sen ska jag väl duscha kanske? och fixa naglarna!

Känner att jag bjuder galet på dom här bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0