Km i hoppning 2012

Jaa vad ska man säga, en bergochdalbanedag!
Vinst i första klassen ( LD heheh.. ) och sen ramlade Sara F av och fick sin armbåge ur led tror jag :/ usch hemskt, hoppas hon mår bra! Men med tanke på det så fördröjdes allt.
Jag vet inte vad felet är på mig men om jag hoppat 1 klass och ridit bra då slappnar jag av i andra klassen för " det gick ju bra i förra " så idiotiskt tänkt. Och om det går dåligt i första klassen så blir jag svintaggad och rider bra i andra oftast.
I LC:n gick allt skit bra tills sista omhoppningshindret då jag fortastte hålla i tygeln och svänga istället för att parera upp på yttersidan. Så det blev en smitning av hindret men inte Joeys fel, han är så fin och lyssnade ju bara på vad jag bad honom.
Underbara ponny, en helt okej dag är lite besviken över mig själv menmeeen får ta igen det på Granby på onsdag ;)

Kommentarer
Postat av: Isa

Idag langar vi två ryttarmisstag! ;) Ska vi ta och skärpa oss till på Onsdag (om prisse är fräsh)? ;P

2012-06-03 @ 21:21:49
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0