Lilla sköra mamma

Min fina sköra söta rara lilla mamma skulle in på undersökning på sjukhuset för att hon mått extra risigt på sista tiden. Så får hon ju självklart läggas in.. jag som ville fira en sista högtid tillsammans alla 3. Men tydligen blir det inte så, om inget mirakel händer så att hon får åka hem snart. Imorgon fyller pappa år också så det hade ju varit kul om hon hade kunnat vara hemma, men vi får åka och äta tårta med henne på sjukhuset istället. Imorgon är planerna såhär att klockan ringer 6.10 så ska jag fixa frukost till pappa och sjunga för honom (jag tycker att det är löjligt viktigt) sen ska jag göra mig iordning och antingen baka en tårtbotten på innan tåget går vid 9.29 ( får se om jag hinner ) sen ska jag åka till Joey, sen åka hem och duscha/baka tårta. Sen är jag förhoppningsvis klar innan pappa kommer hem. Sen ska Sofia kanske komma förbi med min väska som hon lånade idag, blir mycket sen menmen hahah. Efter det ska vi äta middag, hälsa på mamma och äta tårta och sen kommer Christoffer till mig nån gång under kvällen/eftermiddagen(vet inte riktigt)
Fullspäckad dag och jag hade tänkt försöka hinna kolla mitt saldo och kanske köpa rödtoning(så att Sofia kan tona mitt hår någon dag, helst imorgon hehe)
Nej nu ska jag kolla på Flicka, äta ananas och choklad och sen sova om jag ska orka morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Söt blogg, följa min ? :)
Just nu frågestund på bloggen:
www.createdbymelissa.blogg.se

Kommentera gärna en massa frågor! , Ha en bra dag !

2012-06-20 @ 17:55:40
URL: http://createdbymelissa.blogg.se
Postat av: Melissa

Söt blogg, följa min ? :)
Just nu frågestund på bloggen:
www.createdbymelissa.blogg.se

Kommentera gärna en massa frågor! , Ha en bra dag !

2012-06-20 @ 17:55:41
URL: http://createdbymelissa.blogg.se
Postat av: vendela - dressyrryttare

fin blogg :D

Svar: tack! :)
Cecilia

2012-06-20 @ 22:40:38
URL: http://vendelastertman.se
Postat av: Jennifer

Jättegullig häst! :)

Svar: tack :)
Cecilia

2012-07-03 @ 14:24:05
URL: http://www.Nexthorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0