Munsboro Joey - My shelter

Världens underbaraste, den individ jag nästan har starkast relation med. Han känner mig utan och innan och vet varje vink och signal, läte jag ger. Han vet när jag är ledsen och när jag är glad, han vet när jag är bekymrad och han är min bästa vän. Sen att han är en ponny det spelar verkligen ingen roll alls. Kärlek som kärlek, närhet som närhet och trygghet i all dess ära. Trygghet skulle man kunna säga symboliserar våran relation. Jag litar mer på den här hästen en vad jag gör på mina egna syskon, det låter hemskt men förstår ni då hur mycket jag litar på detta djur?
Värmen som sprider sig i min kropp vid tanken, åsynen eller ljudet av denna individ är helt otrolig, det är obeskriviligt och ändå försöker jag beskriva.
Det finns ingen jag kan tacka mer i hela världen gällande min utveckling inom både ridningen och gällande min utveckling som människa än Munsboro Joey.
Så mycket vi har upplevt tillsammans, så många fina minnen som kommer leva med mig för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0