Nationaldagen

Firas i år igen med en blå/gul rosett från Granby Cup!
Ponnyn var lite trött och loj, men körde ändå och vi knep första platsen med hjälp utav snäva svängar. Tur att han kan böja sig som en banan.
Nu är jag helt slut men ska sammanfatta kort.
Granbys ridbana har ett rätt tungt underlag och speciellt när det har regnat så jag ville inte hoppa 80-90 som tänkt utan bytte till 70-80. I 70 klassen gick det toppen men han va lite loj, men det var den ritten som vi vann med. I 80 så petade han 5:an och då menar jag verkligen petade, nuddade typ lite och bommen föll men jag är riktigt nöjd ändå.
Sen gjorde vi iordning hästarna när vi kom hem, sen åkte jag, pappa och Elisa och käkade donken och sen tillbaka upp till stallet för att verkligen rengöra allt. Jag smorde alla mina lädersaker som finns i stallet hahah, och gjorde rent rycktlådor, skåpet.. rubbet.
Sen körde vi hurry scurry på lektionen och jag är tydligen en riktigt talang när det kommer till att rida baklänges! Slalom och trav och grejer ;)
Nu är jag helt slut, ska ta en dusch sen kommer Christoffer hit och myser lite. Toppen dag!
Foto: Jessica Palm

Kommentarer
Postat av: Isa

Grattis iiiigggeeeeennnnn! :D

2012-06-07 @ 11:21:54
URL: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0