People help the people

Idag ska jag plocka fram lite grejer inför Granby och sen ska jag ta och duscha. Imorgon blir det full rulle kan man ju lätt säga!
Först ska jag på 1 studentmottagning i täby och sen en mottagning i täby kyrkby/vallentuna. En timme emellan dessa och efter dem ska jag dra till stallet och göra iordning Joey inför Granby för jag vill att han ska sova inne inför tävlingen.
Nu ska jag börja så att jag kan dö sen, måste nämligen leta fram någonting att ha på mig imorgon på mottagningarna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0