Seriöst.

Jag pallar fan inte med allt jävla gnäll om att livet suger och att allt inte är perfekt. Jag är inte perfekt okej? Men jag tänker inte ta emot skit för att jag inte gör allt som alla andra vill att jag ska göra, jag är förfan ingen jävla robot.
Jag har en egen vilja, en egen åsikt och jag gör vad jag vill.
Blev jag inte som du ville? Synd, förlåt men det var du som uppfostrade mig.
Och min attityd beror på dig, hur du better dig och vad du gnäller om KONSTANT och säger. Sällan får man höra att man gör något bra och alltid finns det nått som kan bli mycket bättre.
När ska du inse att du inte heller är perfekt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Cicci, vgd?

2012-06-17 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0