Sugar, tomorrow I´m stronger

Sitter ny duschad framför EM med mamma och pojkvän. Väntar på att installationen av The Sims 3 ska bli klar. Köpte den idag, hoppas datan pallar spelet och att det är lika kul som jag tror att det kommer bli.
Joey går med på ridlägret den här veckan, åkte upp idag men fick mer eller mindre vända. Lämnade en låda cocosbollar, snackade med Olivia, Lovisa och Emma, funderade på att städa boxen men insåg rätt snabbt att det är enklare om jag bara gör det när jag har hand om honom eller när han går på bete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0