14 mars 2012

Har haft en rätt lugn förmiddag kan man ju säga, hade matte på morgonen och sen på foto lektionen så skulle man fota till fotoreportaget men det har jag redan gjort så jag hade fritt fram, blev att åka till Täby centrum och vara där tills halv ett haha. Köpte ett par jeans och en överasskning till Sofia. Ingen big deal bara ett försök till att göra hennes dag ännu lite bättre :)
Nu har jag skrivit klart svenska uppgiften, känns skönt ska ta och röra mig hem. Ikväll blir det ridlekis och ridlektion.
Det blir även till att plugga ekonomi ikväll, ska ta och hyra en kamera imorgon tror jag också. Har 2 fotouppgifter att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej jag heter Cecilia Nordh-Lindsjö och det är ju såklart jag som driver bloggen. Jag skriver om helt sjukt onödiga saker, som oftast handlar om min fodervärdsponny Munsboro Joey,vänner,tävlingar och skola :)
RSS 2.0